Sales and sales management blog

10 najczęstszych błędów w ofertach handlowych

Teraz - w czasach, kiedy w większości przypadków nie masz możliwości spotkania z Klientem twarzą w twarz - oferta handlowa jest szczególnie ważna. Ostrzegamy Cię przed błędami, które najprawdopodobniej zdyskwalifikują Twoją propozycję.

Nowe funkcje w Sellizer #12 - import kontaktów i firm oraz dostosowywanie czasu wysyłki wiadomości follow-up

Poznaj nowe możliwości! W Sellizer możesz szybko zimportować swoją listę kontaktów i firm prosto z pliku CSV oraz dostosować czas wysyłki automatycznych follow-upów. Dowiedz się, jak użyć nowych funkcji w praktyce!

Identyfikacja i personalizacja w służbie Twojej firmy

Dobra strona internetowa nie wystarczy, aby skutecznie sprzedawać - nawet, jeśli ruch na niej jest duży. Jeśli nie wiesz, kto ją odwiedza, nie jesteś w stanie podjąć adekwatnych i spersonalizowanych działań w stosunku do Twoich potencjalnych Klientów.

Model AIDA w sprzedaży. Jak konstruować skuteczne oferty?

Co jest jednym z kluczowych czynników, które decydują o skutecznej sprzedaży? Oczywiście, oferta handlowa. Jedną z podstawowych metod jej tworzenia jest oparcie konstrukcji na modelu AIDA, który bazuje na kolejnych reakcjach Klienta na produkt/usługę.

Personalizacja ofert handlowych - dlaczego to takie ważne?

Twój Klient chce być traktowany indywidualnie, chce czuć, że dokładnie znasz jego potrzeby. Żeby taki efekt osiągnąć, musisz stosować proces personalizacji ofert handlowych. Dlaczego to takie ważne? Jak to robić?

Dlaczego nie możesz domknąć sprzedaży?

Brak umowy to rezultat nieprzemyślanej oferty. Przedstawiamy 6 najczęściej pojawiających się błędów w procesie ofertowania, które zmniejszają szanse na pozyskanie Klienta. Radzimy, co zrobić, by wyeliminować je raz na zawsze.

127