Nowe funkcje w Sellizer #10 – kampanie lead oraz dodatkowe rozszerzenia plików

Last modified on: June 2, 2020

Nic nie cieszy użytkowników bardziej niż nowości! W myśl tej zasady, w Sellizer udostępniliśmy właśnie nowe funkcje: kampanie lead oraz obsługę nowych formatów plików.

Sprawdź jak wykorzystać te rozwiązania, by osiągać lepsze wyniki sprzedaży!

Kampanie lead

Działy sprzedaży i marketingu są ze sobą nierozerwalnie połączone. W codziennej współpracy obu tych działów często jednak pojawiają się problemy związane z niezrozumieniem wzajemnych potrzeb. Marketing często traktuje potrzeby sprzedaży w ujęciu ilościowym a nie jakościowym, dążąc do przekazania jak największej ilości leadów, bez szczegółowej weryfikacji ich jakości. Handlowcy z kolei narzekają na brak wystarczającej wiedzy na temat leadów, co utrudnia im skuteczne domknięcie sprzedaży.

Jak Kampanie lead rozwiązują ten problem?

Sellizer daje możliwość szybkiego i łatwego stworzenia i ustawienia indywidualnie dostosowanego pop-upu dla dowolnej strony WWW. To Ty decydujesz, czy w oknie pojawi się informacja o ofercie specjalnej, promocji czy zapisie do newslettera.

Pop-up ten pojawia się, gdy potencjalny klient chce opuścić Twoją stronę internetową. Po podaniu podstawowych danych, takich jak imię, telefon i adres e-mail, otrzyma z systemu Sellizer wybrany przez Ciebie plik PDF, wraz z unikalną treścią wiadomości. Następnie, leady zostaną przekazane do Twoich handlowców, razem z  powiadomieniami o każdym otwarciu pliku i szczegółowymi statystykami. 

Dzięki temu dział handlowy otrzymuje zweryfikowane kontakty wraz z kompletem informacji, które ułatwią handlowcom realizację działań. A stąd już tylko krok do finalizacji sprzedaży!

Szczegóły dotyczące konfiguracji kampanii lead znajdziesz w naszej bazie wiedzy.

Obsługa nowych formatów plików

W wiadomościach z ofertami wysyłasz swoim klientom także dodatkowe pliki, które są niezbędne do przedstawienia w pełni Twojej oferty? Nie masz jednak pewności, czy się z nimi zapoznali?

Nowością w Sellizerze jest możliwość dołączania do ofert plików w nowych formatach, takich jak doc, docx, pptpptxcsv, xls, xlsx, jpg, png

Dzięki wprowadzonym zmianom, handlowcy mają możliwość jeszcze bardziej precyzyjnego przedstawienia ofert swoim klientom, wygodnej wysyłki wszystkich niezbędnych plików, a także sprawdzenia czy zostały one wydrukowane lub pobrane. Daje Ci to nieskończone możliwości w tworzeniu ofert oraz kompleksową wiedzę na temat tego, jak klienci zapoznają się z wszystkimi Twoimi plikami.

Powyższe funkcje są dostępne we wszystkich pakietach, także w okresie testowym. Sprawdź je już dziś!

Załóż konto testowe

Przetestuj Sellizera za darmo przez 14 dni!