Nowe funkcje w Sellizer #3 - monitoring otwieralności e-maili, widgety ofert

Ostatnia modyfikacja: 27 listopada 2019

Monitoring otwieralności e-maili z ofertami oraz widgety, o które możesz wzbogacić swoje oferty to kolejne świetne nowości, które zasiliły szeregi funkcji Sellizera. 

Dowiedz się, jak wykorzystać je w codziennej pracy.

1. Monitoring otwieralności e-maili

Wsłuchani w sugestie naszych Użytkowników, monitoring ofert rozszerzyliśmy o moduł informujący o otwieralności e-maili wysyłanych za pośrednictwem Sellizera. 

Da Ci to jeszcze dokładniejszy obraz odbioru Twoich ofert. Szczególnie, jeśli informacje załączasz także w treści wiadomości, poza plikiem oferty. Rozróżnienie na otwarcie e-maila i otwarcie oferty pozwoli również na błyskawiczne wyfiltrowanie oraz zweryfikowanie ofert, które nie zostały otwarte, pomimo że odbiorcy zapoznali się z treścią wiadomości. 

Informacje dostarczane przez monitoring otwieralności wiadomości e-mail sprawdzisz przy każdej wysłanej ofercie w zakładce Oferty, w kolumnie Status.  

UWAGA: Funkcja działa tylko dla wiadomości wysyłanych za pośrednictwem Sellizera.

  1. Szara koperta obok statusu oferty oznacza, że e-mail nie został jeszcze otwarty.
  2. Zielona koperta obok statusu oferty oznacza, że e-mail został już otwarty i przeczytany przez odbiorcę.

Pamiętaj, że otwarcie e-maila i otwarcie oferty to dwie odrębne informacje. Może się zdarzyć, że koperta będzie zielona, ale status oferty nadal będzie widniał jako Wysłana. Będzie to dla Ciebie informacją, że odbiorca zapoznał się z treścią wiadomości, ale nie otworzył załącznika z ofertą. 

Wiedza o otwarciu e-maila pozwoli Ci ocenić zainteresowanie Klienta i właściwie reagować, np. poprzez follow-up. Wiesz jaką akcję dobrać i wykonać w zależności od tego, gdy e-mail został otwarty bądź też nie. 

2. Widget ofert Zamów kontakt

Kolejną nowością w Sellizerze są widgety ofert. Tworząc je, zależało nam na wsparciu naszych Użytkowników w kontakcie z (potencjalnymi) klientami. 

Pytania odnośnie oferty pojawią się zawsze. To dobry znak - ktoś rzeczywiście poświęcił czas, by ją przeanalizować. Ważne, aby wszelkie wątpliwości rozwiewać jak najszybciej. Najlepiej na wczesnym etapie przeglądania oferty.

Wspomoże Cię w tym specjalny widget, który możesz od teraz dodawać do wysyłanych ofert. Pozwoli on osobie zainteresowanej Twoją ofertą na pozostawienie numeru telefonu z prośbą o kontakt i konsultacje oferty.

Aby skorzystać z widgetu Zamów kontakt:  

  1. kliknij przycisk Dodaj ofertę
  2. wgraj plik z ofertą i uzupełnij dane do wysyłki, 
  3. przejdź do rozwijalnej sekcji Zaawansowane znajdującej się na dole strony edycji oferty i zaznacz interesującą Cię opcję.

Po aktywowaniu widgetu Zamów kontakt odbiorcy Twojej oferty wyświetlimy specjalne okno z miejscem na wprowadzenie numeru telefonu. Informację o zamówionym kontakcie z detalami przekażemy natychmiast na Twojego e-maila, a Ty kontaktując się pogłębisz relację i obsługę Klienta, a tym samym zwiększysz szansę na sprzedaż i zmniejszysz czas zamknięcia sprzedaży.

3. Widget ofert Zamów wzór umowy

Drugi z przygotowanych przez nas widgetów również wesprze Cię w rychłym wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości. Umożliwi bowiem zamówienie wzoru umowy przez Twoich klientów już na etapie przeglądania oferty.  

Aby skorzystać z widgetu Zamów wzór umowy:

  1. kliknij przycisk Dodaj ofertę,
  2. wgraj plik z ofertą i uzupełnij dane do wysyłki, 
  3. przejdź do rozwijalnej sekcji Zaawansowane znajdującej się na dole strony edycji oferty i zaznacz interesującą Cię opcję.

Działanie widgetu jest analogiczne do opisanego powyżej Zamów kontakt. Jeśli aktywujesz Zamów wzór umowy, odbiorca podczas przeglądania oferty zobaczy specjalne okienko z miejscem na wprowadzenie adresu e-mail, na który chce otrzymać wzór umowy. O każdej takiej prośbie poinformujemy Cię mailowo.

Dzięki skorzystaniu z tego widgetu znacznie usprawnisz obsługę potencjalnego klienta, skracając tym samym czas całego procesu sprzedaży.

Powyższe funkcje są dostępne we wszystkich pakietach, także w okresie testowym.

Nie masz jeszcze konta? Nie zwlekaj - rozpocznij darmowy okres testowy już teraz i sprawdź, jak Sellizer może Ci pomóc w codziennej pracy!

Załóż konto testowe

Przetestuj Sellizera za darmo przez 14 dni!