Nowe funkcje w Sellizer #4 - uczenie maszynowe w ocenie szans wygrania ofert, bogatsze powiadomienia SMS i więcej

Last modified on: December 9, 2019

W Sellizerze stale pracujemy, by rozwijać się zgodnie z potrzebami naszych Użytkowników. Dziś oddajemy kolejne nowe funkcje, które nie tylko pozwolą zaoszczędzić nieco czasu, ale będą też pomocne w ocenie szans wygrania ofert.

Dowiedz się więcej o naszym nowym wskaźniku oceny szans wygrania ofert opartym na algorytmach matematycznych wspieranych elementami uczenia maszynowego, ulepszonych powiadomieniach SMS i możliwości sortowania ofert po czasie, jaki poświęcili im odbiorcy. 

1. Powiadomienia SMS z dodatkowymi informacjami 

Jesteś w ruchu, więc zależy Ci aby komplet informacji niezbędnych do wykonania telefonu do Klienta mieć pod ręką? Bez konieczności przeszukiwania książek kontaktowych, CRMa i uruchamiania komputera? Mamy to!

Powiadomienia SMS wykorzystujemy do informowania naszych Użytkowników o pierwszym otwarciu ich oferty. Od teraz zawierają one dodatkowe informacje w postaci numeru telefonu odbiorcy oraz linka do statystyk oferty

Wystarczy, że podczas uzupełniania danych do wysyłki oferty, dodasz także numer telefonu Twojego Klienta. Gdy ten po raz pierwszy otworzy Twoją ofertę, otrzymasz od nas SMSa z następującymi informacjami:

Nie musisz już szukać telefonu Klienta, bo wszystkie najważniejsze informacje masz zebrane w jednym miejscu - w powiadomieniu SMS. W biurze, w trasie, gdziekolwiek zechcesz - jednym kliknięciem sprawdzisz statystyki oferty i zadzwonisz do Klienta.

Działasz szybko i skutecznie!

2. Wskaźnik oceny szansy wygrania oferty

Wysyłasz wiele ofert, a chcesz szybko sprawdzić, które są najbliżej zamknięcia? 

Zwróć uwagę na kolorowy wskaźnik oceny, który automatycznie pojawi się przy każdej wysłanej przez Ciebie ofercie. Jego kolor na bieżąco odzwierciedli szanse na zamknięcie oferty sukcesem. Im cieplejszy kolor wskaźnika, tym wyższe są Twoje szanse pomyślnego wygrania sprzedaży.

Ocena szansy wygrania oferty mierzona jest przez autorski algorytm analizujący najważniejsze czynniki wpływające na wygranie sprzedaży (ilość i rodzaj interakcji, czas przeglądania itp.). Główny algorytm wspomagany jest dodatkowo uczącymi się algorytmami Machine Learning analizującymi dodatkowe zmienne, które uczą się wraz z kolejnymi wysyłanymi przez Ciebie ofertami.

Korzyści są oczywiste - wiesz, które oferty możesz zamknąć szybciej, a które potrzebują więcej czasu.

3. Sortowanie ofert po czasie spędzonym przez odbiorców

Najlepiej rozmawia Ci się z Klientami, którzy spędzają najwięcej czasu na ofercie?

Kolumna Czas umieszczona na liście ofert pozwoli Ci szybko sprawdzić, ile czasu odbiorca oferty poświęcił na interakcję z nią - bez konieczności wchodzenia w jej szczegółowe statystyki.

Oferty możesz sortować na dwa sposoby - według rosnącego lub malejącego czasu interakcji oferty z odbiorcą.

Sortuj i zamykaj szybciej te oferty, którym Klienci poświęcają najwięcej czasu.

Powyższe funkcje są dostępne we wszystkich pakietach, także w okresie testowym.

Nie masz jeszcze konta? Nie zwlekaj - rozpocznij darmowy okres testowy już teraz i sprawdź, jak Sellizer może Ci pomóc w codziennej pracy!

 

Załóż konto testowe

Przetestuj Sellizera za darmo przez 14 dni!