Grupa TENSE

Grupa TENSE to interaktywna agencja marketingowa specjalizująca się w pozycjonowaniu i optymalizacji stron kątem wyszukiwarek internetowych, tworzeniu dedykowanych kampanii Google Ads i Facebook Ads, budowaniu pozytywnego wizerunku marek za pomocą szeroko pojętego content marketingu oraz marketingu wizerunkowego. Tworzy ją zespół 150 specjalistów, którzy każdego dnia pracują na rozpoznawalność swoich Klientów w Internecie. Agencja została zaliczona do grona najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej wg rankingu Deloitte i Financial Times. Zdobyła także wyróżnienie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz Gazele Biznesu. Jako jedna z nielicznych w Polsce posiada certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów.

Do czego Grupa TENSE wykorzystuje Sellizera w codziennej pracy?

Weryfikacja, czy klienci zapoznali się z ofertą

Głównym problemem, który sprawił, że Grupa TENSE rozpoczęła korzystanie z Sellizera był brak informacji, czy klienci zapoznali się z wysłaną im ofertą lub umową. Zdarzało się, że maile trafiały do spamu, co przy braku możliwości nawiązania rozmowy telefonicznej prowadziło do przegrania sprzedaży.  Ponadto, klienci często otrzymują oferty od kilku firm naraz i zdarza się, że je ze sobą mylą – pomimo potwierdzenia podczas rozmowy, że zapoznali się z ofertą, rezygnowali z niej, jako powód podając np. za wysoką cenę. Później okazywało się, że przez cały czas odnosili się do oferty konkurencji, a z tą pochodząca od Grupy TENSE jeszcze się nie zapoznali.

Gdy podczas rozmowy klient mówi, że przeczytał ofertę, Doradca z Grupy TENSE widząc w Sellizerze, że dokument nie został jeszcze otwarty, ma możliwość szybkiej weryfikacji i upewnienia się, czy klient na pewno ma na myśli właściwą ofertę i nie pomylił ją z tą pochodzącą od konkurencyjnej firmy. 

Pewność, co dzieje się z dokumentami po wysłaniu

Korzystając z Sellizera, Grupa TENSE zyskuje też pewność, że każdy wysłany dokument został odczytany przez klienta. Szczegółowe statystyki każdej oferty pozwalają sprawdzić, czy została ona przesłana na inny adres mailowy, dzięki czemu możliwe jest z kolei zweryfikowanie, ile osób omawia dany temat. Przydatne są także informacje dotyczące czasu, jaki klient spędził na danej stronie stronie oferty, w jaki sposób się po niej poruszał oraz czy wydrukował otrzymany dokument.

Kontakt z klientem w najlepszym czasie

Klienci Grupy TENSE (wielu z nich prowadzi jednoosobowe działalności gospodarcze) często nie mają czasu na rozmowę w standardowych godzinach pracy Doradców, ponieważ sami w tym czasie pracują i wykonują swoje usługi. Wiadomości odczytują dopiero wieczorami, kiedy często nie wypada już zadzwonić.  

Przed rozpoczęciem korzystania z Sellizera, do weryfikacji przeczytanych przez klientów ofert, Grupa TENSE wykorzystywała: 

• prośby o potwierdzenie otrzymania wiadomości w programie pocztowym, 

• SMS-y informujące o wysłaniu oferty,

• kilkukrotny kontakt telefoniczny. 

Dzięki otrzymywanym od Sellizera SMS-om z potwierdzeniem, że klienci odczytali wiadomość i otworzyli ofertę, Grupa TENSE znacznie ograniczyła wykonywanie dużej liczby pustych połączeń, a ma możliwość dopasowania się do czasu, w którym klient ma chwilę, żeby ofertę omówić.

Co przekonało Grupę TENSE do rozpoczęcia korzystania z Sellizera?

Jako Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Grupie TENSE staram się cały czas podkręcać konwersję podpisywanych umów do liczby złożonych zapytań ofertowych. Szukałem więc narzędzia, które pomaga to osiągnąć i natrafiłem na Sellizer. 

Do rozpoczęcia współpracy przekonał mnie bardzo dobry kontakt z Marcinem Zaborowskim, CEO Sellizera. Skorzystaliśmy z okresu próbnego, po którym upewniliśmy się, że narzędzie będzie dla nas przydatne. Spodobało mi się też proaktywne podejście do jego rozwoju. Widać, że ludzie tworzący Sellizera chcą, aby był dopasowany do naszych potrzeb i starają się spełniać wszystkie, czasem niestandardowe, prośby  –  mówi Hugon Szulczewski, Prokurent - Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Grupie TENSE

Dowiedz się, co dzieje się z ofertami, które wysyłasz

Przetestuj Sellizera za darmo przez 14 dni