ANALITYKA OFERT HANDLOWYCH

Powiadomienia SMS i e-mail o każdym otwarciu oferty

Zastanawiasz się, czy Klient miał czas, żeby zapoznać się z Twoją ofertą, a może zrobił to od razu po przesłaniu i zdążył już zapomnieć? Teraz nie musisz zgadywać!

Będziesz wiedzieć za każdym razem, gdy tylko otworzy ofertę, ponieważ natychmiast otrzymasz powiadomienia SMS i e-mail zawierające garść podstawowych informacji, takich jak link do statystyk i telefon odbiorcy. Chwila otwarcia oferty to najlepszy moment, by z nim porozmawiać.

 

Gdziekolwiek jesteś, Twoje szanse na sprzedaż właśnie wzrosły 9-krotnie! Znasz powiedzenie „kuj żelazo, póki gorące?” To jest właśnie taka sytuacja, ponieważ właściwy moment to klucz, dzięki któremu nie marnujesz czasu, lecz bezbłędnie odpowiadasz na potrzebę i zainteresowanie Klienta.

Return to functions list
Related functions
Wskaźnik oceny szans wygrania oferty z elementami AI

Tyle kontaktów, a tak mało czasu! Gdyby tylko dało się odróżnić te obiecujące od tych ledwo zainteresowanych. Dobra wiadomość, właściwie to się da! Każda spośród wysłanych przez Ciebie ofert otrzymuje kolorowy wskaźnik oceny. Jego kolor na bieżąco odzwierciedla szanse oferty.

Learn the details
Monitoring otwieralności e-maili

Klient nie odpisuje? Nic nowego, ale zastanawiasz się czy w ogóle otworzył Twojego e-maila. Pewnie korzystałeś już z narzędzi, które informują o otwarciu - możesz je znaleźć w swoim kliencie pocztowym lub w postaci zewnętrznych wtyczek. Zauważyłeś jednak, że ich skuteczność nie jest całkiem pewna. Mamy lepsze rozwiązanie.

Learn the details
100% rzetelnej statystyki w czasie rzeczywistym

5…4…3…2…1… Nowe dane! Statystyki to wiedza na wagę złota, ponieważ każda informacja zwiększa szansę na sprzedaż i zysk. Wiemy, że aktualne dane są najcenniejsze, dlatego odświeżamy je dla Ciebie w czasie rzeczywistym z ogromną częstotliwością – co 5 sekund!

Learn the details
Najpełniejsza na rynku analityka ofert

Do tej pory o opinii Klienta na temat Twojej oferty dowiadywałeś się z drugiej ręki – wiedziałeś tyle, ile sam Ci powiedział. Problem w tym, że „ludzie nie myślą o tym co czują, nie mówią o tym co myślą i nie robią tego co mówią” (David Ogilvy).

Learn the details