AUTOMATYZACJA SPRZEDAŻY

Widget “Zamów umowę”

OFERTA -> UMOWA -> DEAL! Czy to może być aż takie proste? Wypróbuj widget „zamów umowę” i przekonaj się sam. Funkcję włączysz w panelu Sellizera podczas wysyłki oferty. Klient w trakcie przeglądania propozycji, zobaczy specjalne okno z miejscem na adres e-mail i z przyciskiem, który umożliwi mu błyskawiczne zamówienie umowy. Informacja o zamówieniu natychmiast zostanie przesłana na Twój e-mail. Domknięcie sprzedaży jest na wyciągnięcie ręki.

Skróć proces sprzedaży, pozwól Klientowi przejąć inicjatywę i bądź gotów do działania! Od oferty do umowy, Klienta dzieli jedno kliknięcie. Tylko od Ciebie zależy, czy pozwolisz mu skorzystać z tej okazji. Na wszelki wypadek przygotuj umowy, lada chwila mogą się przydać!

Return to functions list
Related functions
Automatyczne raporty sprzedażowe

Dla handlowca raporty bywają utrapieniem i narzuconą koniecznością, dla managera wygodnym podsumowaniem i źródłem aktualnej wiedzy o efektywności zespołu. Jak połączyć te dwa światy? Odpowiedzią są raporty automatyczne, teraz nie musisz tracić czasu na raportowanie, a jednak zyskujesz szybkie okresowe podsumowanie aktywności sprzedażowej – swojej i zespołu.

Learn the details
Szybkie kopiowanie ofert

Oferta ogólna, standardowa, spakietowana, szablonowa lub po prostu taka sama, bo kierowana do kilku Klientów o podobnych oczekiwaniach i potrzebach. Co zrobić, gdy chcesz wysłać ją ponownie do innego odbiorcy? Korzystając z opcji szybkiego kopiowania ofert, zrobisz to bez konieczności uzupełniania wszystkich danych od początku - wystarczy, że wprowadzisz tylko dane nowego odbiorcy i klikniesz wyślij.

Learn the details
Harmonogram wysyłki ofert

Zdarza Ci się pracować do późna, w weekendy, a może po prostu obsługujesz Klientów z innej strefy czasowej? Wysyłka oferty o 4 nad ranem to kiepski pomysł, ale po godzinach spędzonych przed komputerem marzysz, by mieć to z głowy. Zaplanuj wysyłkę z wyprzedzeniem - wybierz konkretną datę i godzinę, w których Twoje oferty mają zostać wysłane, a resztą zajmie się Sellizer.

Learn the details
Widget “Zamów kontakt”

Czasami należy oddać trochę inicjatywy Klientowi, dlatego, gdy nie chcesz kontaktować się z nim zaraz po otwarciu oferty, zostawiasz piłeczkę po jego stronie, jednym kliknięciem wstawiając widget na końcu dokumentu. Odbiorcy zostanie wyświetlone specjalne okno z formularzem zawierającym hasło, zachęcające do pozostawienia numeru telefonu lub e-maila i informację o możliwości przeprowadzenia konsultacji. Informację o zamówionym kontakcie przekażemy natychmiast na Twojego e-maila.

Learn the details
Wysyłka masowa bez SPAMu

Wiesz, jak to jest z masowymi wysyłkami maili: masz unikalną, atrakcyjną ofertę, nad którą siedziałeś przez ostatni tydzień i jesteś przekonany, że wszyscy Klienci powinni ją pokochać. Najpierw trudzisz się, by wszystko wysłać nie narażając się na pułapki RODO, a jak przyjdzie co do czego, to połowa odbiorców nie dostanie Twojej wiadomości, bo wpadnie do SPAMu. Koniec z tym.

Learn the details
Wysyłka ofert dowolnym kanałem

Pewnie przywykłeś do sposobu w jaki wysyłasz oferty: przez Facebooka, Skype’a, czy nawet SMSem – na szczęście, żeby korzystać ze wszystkich dobrodziejstw Sellizera nie musisz tego zmieniać. Z poziomu narzędzia łatwo wygenerujesz link do oferty, który możesz zamaskować swoim tekstem.

Learn the details
Szablony wysyłki

Działasz według dobrze przemyślanego planu, masz swój wzór, który stosujesz zawsze przy pierwszej wiadomości, lub w mailach z podsumowaniem rozmowy? Po co za każdym razem to przepisywać lub przeklejać z pliku, skoro możesz stworzyć szablon w Sellizerze?

Learn the details
Formularze leadowe

Zmień swoją stronę internetową w maszynkę do generowania nowych leadów! Za pomocą kilku kliknięć skonfigurujesz okienko pop-up z formularzem zapisu zawierającym np. e-mail, telefon oraz imię. Gotowy projekt zostanie wygenerowany przez Sellizera w formie kodu gotowego do wklejenia na stronę.

Learn the details
Lead nurturing i automatyczne follow-upy

Słyszałeś kiedyś o lead nurturing? To karmienie kontaktu, delikatne podgrzewanie go, zacieśnianie relacji i doprowadzenie do wrzenia, które kończy się upragnioną sprzedażą. Ot Twoja codzienna, czasem mozolna praca, składająca się z niekończącego się cyklu ofert, telefonów i follow-upów.

Learn the details