ANALITYKA OFERT HANDLOWYCH

Wskaźnik oceny szans wygrania oferty z elementami AI

Tyle kontaktów, a tak mało czasu! Gdyby tylko dało się odróżnić te obiecujące od tych ledwo zainteresowanych. Dobra wiadomość, właściwie to się da! Każda spośród wysłanych przez Ciebie ofert otrzymuje kolorowy wskaźnik oceny. Jego kolor na bieżąco odzwierciedla szanse oferty.

Im cieplejszy tym lepiej dla Ciebie, ponieważ Klient wykazuje zainteresowanie przesłaną propozycją. To sprytne rozwiązanie działa dzięki naszemu autorskiemu algorytmowi, który analizuje najważniejsze czynniki wpływające na wygranie sprzedaży (ilość i rodzaj interakcji, czas przeglądania każdej strony oferty itp.).
 

Moglibyśmy pisać o mechanizmach uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, o tym że system uczy się z każdą wysłaną przez Ciebie ofertą, ale po co wchodzić w detale? Ponoć każda technologia na odpowiednio wysokim poziomie, niczym nie różni się od magii. Nam to wszystko jedno, grunt że ta magia pozwoli Ci lepiej ustawiać kolejność kontaktów i spotkań, a tym samym szybciej domykać sprzedaż.

Powrót do listy funkcji
Funkcje pozwiązane
Monitoring otwieralności e-maili

Klient nie odpisuje? Nic nowego, ale zastanawiasz się czy w ogóle otworzył Twojego e-maila. Pewnie korzystałeś już z narzędzi, które informują o otwarciu - możesz je znaleźć w swoim kliencie pocztowym lub w postaci zewnętrznych wtyczek. Zauważyłeś jednak, że ich skuteczność nie jest całkiem pewna. Mamy lepsze rozwiązanie.

Poznaj szczegóły
100% rzetelnej statystyki w czasie rzeczywistym

5…4…3…2…1… Nowe dane! Statystyki to wiedza na wagę złota, ponieważ każda informacja zwiększa szansę na sprzedaż i zysk. Wiemy, że aktualne dane są najcenniejsze, dlatego odświeżamy je dla Ciebie w czasie rzeczywistym z ogromną częstotliwością – co 5 sekund!

Poznaj szczegóły
Najpełniejsza na rynku analityka ofert

Do tej pory o opinii Klienta na temat Twojej oferty dowiadywałeś się z drugiej ręki – wiedziałeś tyle, ile sam Ci powiedział. Problem w tym, że „ludzie nie myślą o tym co czują, nie mówią o tym co myślą i nie robią tego co mówią” (David Ogilvy).

Poznaj szczegóły
Powiadomienia SMS i e-mail o każdym otwarciu oferty

Zastanawiasz się, czy Klient miał czas, żeby zapoznać się z Twoją ofertą, a może zrobił to od razu po przesłaniu i zdążył już zapomnieć? Teraz nie musisz zgadywać!

Poznaj szczegóły