Cold mailing

Praktyka kontaktowania się z potencjalnymi klientami, polegająca na wysyłce e-maili do odbiorców, którzy wcześniej nie mieli żadnego kontaktu z naszą firmą. Głównym celem wykorzystania cold mailingu może być zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, nawiązanie relacji, zrealizowanie sprzedaży bądź nawiązanie współpracy.

Przykłady użycia cold mailingu 

Cold mailing może być skutecznym sposobem na dostarczenie Twojej firmie potencjalnych klientów. Istnieje wiele przydatnych narzędzi, które ułatwią Ci przeprowadzenie kampanii cold mailingowej, począwszy od pozyskania danych kontaktowych potencjalnych klientów, po przeprowadzenie wysyłki wiadomości e-mail wraz z zaplanowaniem follow-up’ów

Kalkulator - Growbots

Interesującym narzędziem jest m.in. kalkulator przygotowany przez firmę Growbots, który umożliwia ustalenie najlepszego czasu na wysyłkę wiadomości w ramach kampanii cold mailngowych.

Przeczytaj również

1.Cold calling

2.KPI

3.E-mail marketing

Przydatne linki:

https://growthlab.pl/skuteczny-cold-email-poradnik-dla-poczatkujacych/

https://www.leadfuze.com/what-is-cold-email-and-is-it-spam/

https://hbr.org/2016/09/a-guide-to-cold-emailing