Follow-up

Follow-up to uzupełnienie komunikacji sprzedażowej, którą prowadzimy z klientem: jest to dodatkowa akcja, którą prowadzimy w ramach działań związanych z komunikacją, najczęściej mailową. Celem follow-upu jest przypomnienie potencjalnemu klientowi o poprzedniej wiadomości, która dotyczyć mogła np. decyzji zakupowej lub odpowiedź była istotna z powodu przeprowadzeniu prospecta do kolejnego etapu w lejku sprzedażowym

Być może zdarzyło Ci się kiedyś przeczytać wiadomość e-mail, której treść brzmiała: „Dzień dobry, czy miał Pan czas zapoznać się z moją poprzednią wiadomością?”… Tym właśnie jest follow-up.

Follow-up a Sellizer

Sellizer pomoże Ci skutecznie wyeliminować follow-upy z komunikacji sprzedażowej. Sellizer to narzędzie, które powiadomi Cię, gdy klient otworzy Twoją ofertę, którą na co dzień wysyłasz w formacie pdf. Dodatkowo, dostarczy Ci informacji o zainteresowaniu klienta Twoją ofertą, prezentując czas, który osoba spędziła na poszczególnych stronach oferty, a także szereg dodatkowych informacji, jak np. fakt wydruku lub przesłania dalej Twojej oferty.

Dzięki temu nie będziesz już kontaktował się follow-upami, tylko będziesz mógł skontaktować się z klientem, który właśnie czyta Twoją ofertę oraz nawiążesz do punktów, które w największym stopniu skupiły jego uwagę.

 

Przeczytaj również:

1.Cold mailing

2.Open rate

3.Lejek marketingowy