Obiekcje

Obiekcje klientów to brak przekonania i wszelkie wątpliwości, jakie wyrażają względem proponowanych im produktów lub usług. Zastrzeżenia te wynikają najczęściej z czynników takich jak: cena, brak zaufania do sprzedającego lub nieznanie go, niechęć/obawa przed wprowadzeniem zmian, korzystanie z usług konkurencji lub brak gotowości do zakupu w określonej chwili. Choć są nieodłącznym elementem świata sprzedaży, sprzedawcy szybko się nimi zniechęcają i tracą motywację do pracy, a ich efektywność spada. 

Obiekcje klientów są jednak jak najbardziej możliwe do pokonania: należy przede wszystkim poznać ich konkretne przyczyny, co pozwoli opracować skuteczne techniki radzenia sobie z nimi.

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Przeczytaj również:

1. E-mail marketing

2. Strategia sprzedaży

3. Warm calling

Przydatne linki:

https://www.callpage.pl/blog/jak-pokonac-obiekcje-klientow

http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=801

https://www.salesforce.com/blog/2013/03/6-techniques-for-effective-objection-handling.html