Webinar

Co to jest Webinar?

To forma komunikacji online, gdzie prowadzący “występuje” przed wirtualną publicznością. Koncept webinaru możemy porównać do seminarium, jednak z tą różnicą, że odbywa się w tzw. wirtualnym pokoju. Ma on charakter wykładu, jednak przewiduje interakcje z uczestnikami np. w formie zadawania pytań. Daje pełną wartość szkoleniową dzięki możliwości prowadzenia prezentacji przy użyciu funkcji współdzielenia ekranu.

W jakim celu organizujemy Webinar?

  1. Budowanie świadomości własnej marki/produktu.

  2. Edukacja/animacja klientów.

  3. Zwiększenie szans na sprzedaż naszego produktu.

Jakie są zalety Webinaru?

Nie musisz tracić czasu na dojazd na spotkanie/konferencję, które często odbywają się w odległych miejscach.

Platformy umożliwiające organizację webinaru są znacznie tańsze niż np. wynajęcie sali konferencyjnej. Dodatowo uczestnicy nie płacą za dojazd, czy zakwaterowanie.

Masz możliwośń interakcji z uczestnikami webinaru, słuchacze mogą kontaktować się równiż między sobą. 

Możesz uczestniczyć w webinarze niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz. Jeśli chcesz, weźmiesz udział w “wykładzie”, który odbywa się na drugim końcu świata.

Przeczytaj również:

  1. Content marketing
  2. Inbound marketing
  3. Smarketing

Przydatne linki:

https://blog.clickmeeting.com/pl/co-to-jest-webinar 

https://marketerplus.pl/teksty/artykuly/jak-wykorzystac-webinary-marketingu-zorganizowac-je-w-7-krokach/

https://internet-planet.pl/webinary/co-to-jest-webinar

https://doodlewolf.pl/webinar-co-to-jest/